Turismekonference 2019

Map Unavailable

Dato og tidspunkt
Dato - 23/01/2019
8:30 am - 4:30 pm

Sted
Bangs Have

Kategorier


Turismekonference 2.0 – Purpose Branding i et digitalt perspektiv

Pris for deltagelse i nedenstående program er KR. 210,- PR. PERSON.

Tid og Sted:

Den 23. januar 2019

Bangs Have

Kl. 8.30 – 16.30

Program:

08.30 – 09.00 Check in
09.00 – 09.30 Velkomst fra værter og politikere
09.30 – 10.00 Digitale indsatser – sammen står vi stærkere v/ Emilie von Rosen
10.00 – 10.45 Hvorfra kommer vores tyske turister, og hvem er de egentlig? v/ Markedschef Mads Schreiner, VisitDenmark Hamborg

10.45 – 11.00 Pause

11.00 – 12.00 Purpose Branding i et digitalt perspektiv v/Rasmus Johnsen

12.00 – 13.00 Frokost

13.00 – 14.15 Break-outs – 4 valgmuligheder

1. Hvordan får du fat i den tyske turist og hvad er det, som gør en hjemmeside tysk v/ Iris Uellendahl PR & Kommunikation

2. www – Whad Wirker på Web? Fang din læser med en fængslende web-fortælling v/Louise Lindhagen, Skarpt Sprog

3. Hvordan kan Google Analytics data løfte dit salg? ved Victoria Frivold Olsen, VisitDenmark

4. Hvordan kan din virksomhed samarbejde med influencers? v/Alberte Lynggaard, Mediacom

14.15 – 14.45 Pause med kaffe & kage

14.45 – 16.00 Break-outs igen – samme valgmuligheder
16.00 – 16.30 Afslutning

Tilmeld dig nu HER

For yderligere information eller spørgsmål kan du kontakte:

Rikke Fabienke på 6175 3149 eller rf@businesslf.dk

Mange venlige turismehilsener

Marie Louise Friderichsen, Claus Lyngby Petersen, Martin Damgaard Larsen og Rikke Fabienke


(0) comments

Comments are closed.

Gå ikke glip af det nye
Tilmeld dig nyhedsbrevet.