Handel & Oplevelser

Handel & Oplevelser

Et sundt handelsliv er en forudsætning for at Lolland-Falsters byer er fulde af aktivitet og fornyelse. Derfor kæmper vi sammen med hele detailhandels-området om at skabe nye forretningsmuligheder, og vi baner vej for, at nye detailvirksomheder og kæder får det bedst mulige udgangspunkt, når de etablerer sig i området.

Fremtidens handelsbyer

I samarbejde med de lokale handelsstandsforeninger i de store byer arbejder vi målrettet på at udnytte nye digitale muligheder samt at indrette stærke handelszoner til gavn for butikkerne og deres kunder.

Vær en del af udviklingen og kontakt forretningschef for Handel & Oplevelser Thomas Rasmussen.

Genvej til gennembrud

Vi rykker ud, når der er brug for at tænke nyt. Et stærkt netværk og gode samarbejdspartnere gør det muligt for at levere effektiv bistand i forbindelse med udvikling eller konsolidering af din virksomhed.

Brug for et indspark? – kontakt forretningschef for Handel & Oplevelser Thomas Rasmussen.

Boost dit salg

Hvordan du håndterer den daglige drift er en vigtig faktor for øget indtjening. Kender du til udtrykkene peak hours, bz, plussalg og mersalg?

Bliv klogere på din forretning og dine indtjeningsmuligheder – kontakt forretningschef for Handel & Oplevelser Thomas Rasmussen.

Nyheder om Handel & Oplevelser

Den digitale vej virker

Sommerhilsen fra forretningschef Rikke Fabienke: Det går super godt for turismen på Lolland-Falster. De første fem måneder viser en vækst på 10,2 % i antal overnatninger, som sammenlignet med landsgennemsnittet på 6,8% er super flot. Det er mig en stor glæde, at den...

Tal værdier med dine medarbejdere

Gedser Røgeri har haft en forrygende start. Sidste år var første år med Hanne og Erik bag disken, og på et enkelt år har de udvidet med flere siddepladser, flere røgvarer og mere personale. Nu er de klar til højsæson nummer to, og har gjort sig vigtige erfaringer...

Sommerhilsen fra Business Lolland-Falster

Sommer over Sydhavsøerne I Business Lolland-Falster går vi glad sommertiden i møde. Vi har sat krydser ud for en lang række af vores mål i 2018 og vi kan konstatere, at mange af vores medlemsvirksomheder kan gøre det samme. Aftaler er blevet indgået, eksportmarkeder...