Turismemarkedsføring

Business Lolland-Falster laver destinationsmarkedsføring af Lolland-Falster, og sikre at vi er synlige som destination for såvel danske som udenlandske turister, både online og i trykte medier.

De vigtigste platforme for markedsføringen af Lolland-Falster er hjemmesiden Visit Lolland-Falster og fælles magasinet Lolland-Falster Kataloget som bliver lavet i et samarbejde med Folketidende Gruppen og Pajor Reklamebureau.

Det er også muligt at komme gratis på App'en Open2Day Lolland-Falster som giver gæsterne mulighed for at få opdaterede åbningstider hele året når de besøger Lolland-Falster, se mere om her hvordan du kommer på.

Derudover sikrer vi de kommunale interesser i markedsføringsforeningen De Danske Sydhavskyster hvor at Business Lolland-Falster står for koordineringen af udtryk og indsats på tværs af Lolland og Guldborgsund Kommune, samt sidder med i samtlige arbejdsgrupper på marked Danmark, Sverige og Tyskland, web samt funpass. 

Vi er også ansvarlige for opdateringen og vedligeholdelsen af Guide Danmark databasen på lokalt niveau, denne føder information ind til den lokale Visit Lolland-Falster, den Nationale Visit Denmark, samt et utal af andre hjemmesider samt app's. 

Det er gratis for medlemmer af Business Lolland-Falster at være i databasen og for ikke medlemmer koster det et årligt administrationsgebyr på 395 ex. moms. 

Medlemmer af Business Lolland-Falster har desuden adgang til distribution af flyere og brochurer i landsdelen - læs om priser og frister her

Kontakt